aouch..

Ajajaj.. Jag fick en tungbrandlarms dörr över min hand... AJ säger jag bara , min hand klämdes och ryggen knäcktes :S jag sprang i trapphuset med Becca Sandy och Madde (hahah va barnsliga vi är) och så kan man trycka på en knapp så stängs dörren, vilket Sandy då gjorde... Så jag sprang i hög fart och så aa jag tror ni fatta vas som hände hahaha .. Men jag fick sår i handen och den svullnade upp asmkt! Och så blev den blå :S GJORDE SKIT ONT!!!! Så jag typ börja grina hahahha aa men så fick jag gå till lärarrummet (Tack madde älsk för att vara med mig hela tin ♥ ) Massa lärare flockades runt mig och jag fick typ en is-grej (glömt vad det heter) Och så kom Klara och Evve (: Men SHIT VAD ONT DET GJORDE, tårarna ville inte sluta gråta :( Aja jag fick åka till sjukan och så testade docktorn massa grejer och det gjorde asont han trodde att jag hade brytit en grej i handen så jag fick åka till röntgen. Det finns säkert 5000 parkeringsplatser och 6000 bilar det så det var F-U-L-L-T så pappa busade lite... HAHA men det var an emergency (Glömt vad det heter på Svenska) Aja så gick vi till röntgen grejen så fick jag gå in till ett rum och röntga min hand på alla olika sätt och vinklar sen så fick vi vänta sen kom de och de sa att jag inte hade brutit ngt! TUR ! Men hade fortfarande skitont.
Sen på kvällen... Asså det går inte att beskriva hur ont jag hade.. Jag SKREK av min hals! Hahah om du bara  visste asså och så imorse så hade jag ASONT i ryggen , vilken jag knäckte :S

Vill bara säga att jag tycker det är grymt pinsamt att skriva det här inlägget.. men aja..
Lyssnar på Owl City, älska ♥

Liten bild , det blåa och svullnaden hade lagt sig lite här men aj säger jag bara.


xoxo Vendela

Kommentarer
Postat av: Maddee

Klart jag inte lämnar dej sötnos<3 Löve ya!

2010-02-03 @ 18:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0