Godmorgon <3

Godmorgon alla <3
Trodde det var konfa idag , skönt att det var nästa Söndag ist :D Ska dra till stan med linn om en timma ungefär tror jag :) Sen måste jag plugga! Kan inte skuta upp det mer ! Haha varje gång jag ska plugga så går jag in på bloggar och tittar på Youtube ist.. Nt bra :O Haha händer det med er också ?
JUSTE! New Boyz nya musik video till "Found my Swag ft. The Bangz" har kommit ut! Kom ut igår :D Har längtat! <3


Jag vet att rutan är för stor för bloggen men det är för att den är i HD Hoppas ni klarar er iaf (:
xoxo Vendela

Kommentarer
Postat av: tobbe

Hej! Nya designen samt bloggen är ute nu. En pappablogg, inväntan på att bli pappa. Om du gillar bebisar/barn så är bloggen något för dig!Tyck till och börja följa den! :)

www.tobiasbloggen.blogg.se

2010-01-17 @ 13:22:32
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0