Hiss & Diss Januari

Känner för att göra ett Hiss/Diss inlägg (y) Kmr nog göra det en gån i månaden (: Gjorde Hiss och Diss bilder i photoshop :D Dock blev dom lite fyrkantiga men det får gå änsulänge xd
  • Snö - Jag älskar snön , det blir så just och man kan göra snögubbar, lycktor, igloos och så kan man åka skidor i snön! Hääääärligt :D <3
  • Musik/dans - kan inte leva utan varken musik eller dans! Känslan att dansa till rytmen går inte att beskriva! L-O-V-E !
  • iPhone - nog den bästa mobilen jag har haft! Man kan ju köpa apps om vad som helst! rekomenderar STARKT (tkr du ska köpa en Madde (: )
  • Lediga dagar - Jag älskar dagar då man är ledig och gör absolut ingenting, man bara är och slappnar av (:
  • Vänner + familj - vad skulle jag göra utan er ? <3
  • forever21 - SNYGGT och BILLIGT , har 1500:- att få köpa kläder på internet ( fick i födelsedagspresent) Forever21.com heereee I cooomeee! :D
  • sova - inget går emot att vakna utvilad :D
  • ögongodis på bussen - haha jag älskar när det sitter någon snygg kille på bussen som man bara kan sitta och stirra på ;) haha fast det blir inte lika kul om han märker att man har suttit och stirrat helatin...
  • SLASK - ush ush ush , behöver jag äns beskriva varför ?
  • publish me - hatar när publish me har bestämt sig för att lagga/vara segt/inte funka över huvudtaget!
  • vår nya mikro - går knappt att öppna, piper FÖR LÄNGE och slutar inte när man öppnar -.-
  • Uppsattser - man skriver och skriver men blir aldrig klar!
  • gamla reklamer - blir så trött på gamla reklamer som är töntiga och som man kan utantill BYT UT!
  • sura lärare - hatar lärare som är tjuriga och blir arg på minsta lilla!
  • attention whores - folk som gör vad som helst för att få uppmärksamhet
  • Dåliga slut - HATAR när det är ett dåligt slut på en bok eller film . blääää , haha jag kommer på ett eget ifall det blir ett dåligt slut [:
Det var min Hiss/Diss lista! Håller du med eller inte ? (: Kommentera gjärna! <3
xoxo Vendela <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin blogg :)

2010-01-16 @ 23:56:57
Postat av: Simon

Din lista är såå sant!! (: puss på dej

2010-01-17 @ 00:01:40
Postat av: emiiiiiill

tack för att du röstade på mig ;)



som dagens blogg =) <3

2010-01-17 @ 09:37:20
URL: http://xpuckolatte.blogg.se/puckolatte
Postat av: Maddeeeeee:D:D

Hahah jag får väl fuundera på de dåe:D<3



2010-01-17 @ 14:02:23
Postat av: linnéa

håller med dig! :)

2010-01-17 @ 14:34:47
URL: http://jaimai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0