JAG HATAR PUBLISH ME JUST NU!/NY SPELLISTA! :D

Guuuuddddd varför ska publish me krångla så mkt??
Och nu har jag skaffat en ny spellista till min blogg! Den innehåller mina top 4 favorit låtar just nu! Älskart! :) Jag vet att den är för bred för "mallen/spalten" eller vad man nu ska kalla det . Men det går väll iallafall ? (: Funderar om jag ska reklamera om min blogg och börja blogga lite mer oftare (hahahaha som det kommer att hända hahaha) Nemen bara en tanke xd och typ kanske en video blogg också ? eller ? haha jag venne (:
Låtarna på min spellista :
1. Blah blah blah - Kesha
2. Unitet state of pop 2009 - DJ earworm
3.New Boyz- so dope
4. Beyonce feat. Lady gaga - (video)phone
xoxo Vendela

Kommentarer
Postat av: Emma

Niice bilder du har ;)<3

2010-02-02 @ 19:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0