JAG SVIMMA

Vill ni veta något riktigt äckligt som hände mig innan ?? JAG SVIMMADE!! Gud så läskigt :S Nemen jag har väldigt lågt blodtryck så jag kan bli snurrig ibland men det är inget jag tänker på för det händer varje dag och jag bryr mig inte så mkt om det. Men idag så satt jag iaf på golvet med min laptop i knät och gjorde något och så kom linus ner för trappan och sa att jag hade telefon , jag ställde mig upp och kände hur det snurra lite i skallen men jag brydde mig inte om det , sen så började bli lite svart framför ögonen från sidan vilket inte är så ovanligt för mig men nu blev det väldigt svart och jag var i trappan med linus framför mig och försökte räcka mig telefonen men då så skrek jag till och tappade jag balansen oh så ramlade jag i trappan medans det var svart för ögonen. Linus blev rädd men jag tog tag i räcket och försökte få tillbax synen och balansen men jag tappa taget och det var fortfarande svart. Jag lade huvudet mellan benen och väntade. sen så kunde jag ställa mig upp och ta telefonen men jag var tvungen att sätta mig snabbt ner igen.
Stackars linus blev rädd. Hahah och medans det hände så hörde jag linn i telefonen  "HALLÅÅ!?!?!?!?! VENDELA VAD HÄNDER!?!?!?" haha 

Ush  det var riktigt äckligt att inte ha kontrol över sin kropp men jag mår bättre nu som tur är .

Ska nog gå till doktorn igen (för tredje gången) och kolla vad jag kan göra för att höja mitt dumma blodtryck. Pappa säger att jag ska dricka kaffe för det hjälper men jag tycker att det är så äckligt :S Men jag ska nog försöka... Det får bli en capuccino med mkt socker och mjölk Xd

xoxo Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0