Never Shout Never

Never shout never/Christopher Drew har släppt ett nytt album , What is Love? Om jag ska vara heelt ärlig så gillar jag inte albumet sååååå mkt... han har typ ändrat stil sedan han började :/ Men has säger själv att flera ar klagat på det och han säger att han vill testa nya grejer. men det finns några låtar som jag gillar :) Som tillexempel så finns det en låt "The Past" som är fin , det handlar om det förflutna (The Past) och hur han börja röka och knarka när han var ung och han hade en dålig uppväxt. Fin låt (L) Såååå aaa. Ville bara berätta :)
MIN LAPTOP RÅKADE ÅKA I BACKEN NÄR JAG HADE DEN PÅ MIN BOKHYLLA, JAG RÅKADE SNUBBLA PÅ LADDAR SLADDEN SÅ MIN WEBBCAM FUNKAR INTE D:




xoxo Vendela
If I'm ugly then so are you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0