T-A-N-D-S-T-Ä-L-L-N-I-N-G-!

Hejsan allihopa :)
Vet att jag inte har bloggat på ett tag men jag har mina anledningar :)
Jag har nyss varit hos tandläkare och pratat om hur/var/när jag ska ha min tandställning, mkt snack som tog tid! Jag kommer få dubbel räls och gummiband i 2,5 år! och så kommer jag ha en stålgrej i underkäken plus plast på tänderna under natterna tills jag är... 25 ÅR!!!! :S omg hahah men det kommer vara värt det! Och jag kommer att få tandställningen om PRECIS en vecka !! :O Gud så läskigt! haha jag freakar ut lite nu xd + det finns saker som jag absolut inte får göra med tandställnignen på mig som kan kosta mig 20 000 kr och 80 000 kr! :O S-h-i-t säger jag bara :O och så ska jag borsta tänderna 6 minuter per dag + flux, två gr per dag haha men det ska nog gå bra ska vi se...

OMG jag kom nyss på att jag inte får äta POLLY!! JAG ÄLSKAR POLLY! det är mitt favorit godis juh :(:(:(:(

buhu men jag får droga polly i en vecka nu xd För mamma fick en FULL PÅSTE asså en hel plast kasse med polly för hon jobbade med en fotograf som fotade polly..

tog bilder på mina tänder men publish me bestämde sig för att ha error -.-

xoxo Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0